Kontakt

Formularz kontaktowy

* pola obowiązkowe

Prosimy o tę zgodę z uwagi na przepisy określające warunki wysyłania niezamówionych informacji handlowych i marketingu bezpośredniego pocztą elektroniczną, aby nasi przedstawiciele mogli skontaktować się z Tobą mailowo. Twoje dane osobowe będą przetwarzane w tym przypadku przez spółki z grupy Comarch na podstawie ich prawnie uzasadnionego interesu. Dowiedz się więcej o tym jak spółki z grupy Comarch przetwarzają dane osobowe.

Prosimy o tę zgodę z uwagi na przepisy określające warunki marketingu bezpośredniego na telefon, aby nasi przedstawiciele mogli skontaktować się z Tobą telefonicznie. Twoje dane osobowe będą przetwarzane w tym przypadku przez spółki z grupy Comarch na podstawie ich prawnie uzasadnionego interesu. Dowiedz się więcej o tym jak spółki z grupy Comarch przetwarzają dane osobowe.

Na podstawie tej zgody Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez spółki z grupy Comarch w celu wysyłki newslettera. Możesz wycofać tę zgodę w dowolnym momencie. Pamiętaj, że wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania danych sprzed cofnięcia zgody. Prosimy o Twoją zgodę przede wszystkim z uwagi na przepisy o ochronie danych osobowych. Twoja zgoda jest równoznaczna z akceptacją otrzymywania na wskazany adres e-mail zawartych w naszym newsletterze niezamówionych komunikatów marketingu bezpośredniego i korzystania do tego celu z środków porozumiewania się na odległość. Dowiedz się więcej o tym jak spółki z grupy Comarch przetwarzają dane osobowe.

Service Desk

Kompleksowy system wsparcia - Service Desk - to nierozerwalna wartość dodana, jaką Comarch udostępnia swoim klientom. Oferujemy zarównorozwiązanie informatyczne, jak i bieżącą pomoc w jego obsłudze. Pracownicy Twojej firmy Voraz wszyscy Twoi partnerzy biznesowi mogą liczyć na profesjonalną pomoc specjalistów Comarch.
CALL CENTER
7:00 - 20:00
w dni robocze
SUPPORT TECHNICZNY
24
7 dni w tygodniu
* koszt połączenia jest ustalany zgodnie z cennikiem operatora

Comarch EDI Service Desk to zespół wspomagających tysiące firm w systemie Comarch EDI. Comarch EDI Call Center to także zestaw dedykowanych narzędzi, jak np.:

  • Zarządzanie relacjami Klientów Comarch EDI
  • Automatyczna obsługa zgłoszeń
  • Zarządzanie planami szkoleń Klientów Comarch EDI
  • Raportowanie problemów
  • Wsparcie w podłączeniach do nowych partnerów
  • Obsługa transmisji dokumentów elektronicznych