Kontakt

Formularz kontaktowy

* pola obowiązkowe

SERVICE DESK

Kompleksowy system wsparcia - Service Desk - to nierozerwalna wartość dodana, jaką Comarch udostępnia swoim klientom. Oferujemy zarównorozwiązanie informatyczne, jak i bieżącą pomoc w jego obsłudze. Pracownicy Twojej firmy Voraz wszyscy Twoi partnerzy biznesowi mogą liczyć na profesjonalną pomoc specjalistów Comarch.
CALL CENTER
7:00 - 20:00
w dni robocze
SUPPORT TECHNICZNY
24
7 dni w tygodniu
* koszt połączenia jest ustalany zgodnie z cennikiem operatora

Comarch EDI Service Desk to zespół wspomagających tysiące firm w systemie Comarch EDI. Comarch EDI Call Center to także zestaw dedykowanych narzędzi, jak np.:

  • Zarządzanie relacjami Klientów Comarch EDI
  • Automatyczna obsługa zgłoszeń
  • Zarządzanie planami szkoleń Klientów Comarch EDI
  • Raportowanie problemów
  • Wsparcie w podłączeniach do nowych partnerów
  • Obsługa transmisji dokumentów elektronicznych