Comarch EDI

Platforma Comarch EDI zapewnia wymianę danych z każdym partnerem biznesowym. W zależności od zaawansowania technologicznego i liczby wymienianych dokumentów doradzamy w wyborze rozwiązania dopasowanego do potrzeb Twojej firmy.

Comarch EDI Web

Jeśli Twoja firma wymienia małą liczbę dokumentów z partnerami biznesowymi lub posiadany system nie jest gotowy na eksport/import ustrukturyzowanych plików, proponujemy aplikację webową.

Comarch EDI Web zapewnia:

  • Dostęp do wymienianych dokumentów z każdego miejsca z dostępem do Internetu
  • Szybkie i łatwe wyszukiwanie dokumentów wg różnych kryteriów
  • Podgląd do czytelnej wersji dokumentu
  • Wczytywanie dokumentów z pliku
  • Tworzenie dokumentów na podstawie otrzymanych (np. faktura na podstawie otrzymanego zamówienia)
  • Zakres danych na formatkach spełniający wymagania partnera biznesowego
  • Generowanie i wydruk etykiety logistycznej
  • Zapis dokumentów w różnych formatach oraz ich wydruk
  • Informację o bieżącym statusie dokumentu
  • Indywidualne definiowanie ustawień (m.in. ustawienia domyślnych filtrów, kolumn)

Automatyczna komunikacja

Comarch EDI Connector Premium

Dla firm, które chcą zautomatyzować wymianę dokumentów elektronicznych oferujemy Comarch EDI Connector Premium - aplikację stand-alone (instalowaną na komputerze użytkownika), służącą do komunikacji z platformą Comarch EDI. 

Funkcjonalności Comarch EDI Connector Premium:

  • Intuicyjny interfejs
  • Bezpieczny i automatyczny przesył dokumentów
  • Zdalny dostęp do aplikacji
  • Obsługa wielu użytkowników (numerów GLN)
  • Lokalna baza danych
  • Podgląd statusu dokumentów
  • Notyfikacje mailowe o pracy aplikacji
  • Dostęp do logów aplikacji
  • Multiplatformowość
  • Indywidualna konfiguracja wysyłania/odbierania dokumentów

Pozostałe protokoły komunikacyjne

Umożliwiamy także wykorzystanie innych protokołów komunikacyjnych w zależności od indywidualnej polityki bezpieczeństwa firm, takie jak:

  • AS2
  • FTP/VPN
  • SFTP
  • OFTP/OFTP2
  • X400
  • WebService

Dodatkowo posiadamy kilkadziesiąt połączeń międzyoperatorskich, które umożliwiają uruchomienie komunikacji elektronicznej z każdym partnerem biznesowym na świecie.

Po wybraniu rozwiązania możesz zacząć wymieniać dokumenty z wybranymi partnerami. Dowiedz się więcej na Funkcjonalności.

Podłączanie partnerów biznesowych

  • Realizacja harmonogramu podłączeń
  • Informacyjne kampanie informacyjne (m.in. newsletter, webinar, warsztat, telemarketing)
  • Dedykowane materiały informacyjne (np. ulotki, prezentacje)
  • Indywidualne szkolenia
  • Testy & Go live

Walidacja danych

  • Ustalanie dedykowanych reguł walidacyjnych
  • Weryfikacja indywidualnie wybranych danych (np. wartość brutto faktury)
  • Sprawdzanie i eliminowanie dublowanych dokumentów

Mapowanie/Translacja

  • Analiza i tworzenie specyfikacji dokumentów
  • Translacja z formatu właściwego dla systemu Twojej firmy na format systemu partnera i odwrotnie
  • Wsparcie wielu formatów (m.in. XML, EDIFACT, IDOC, TRADACOM, ODETTE, VDA)
  • Uzupełnianie danych ze słowników

Integracja

  • Możliwość integracji z systemami ERP, WMS, TMS
  • Comarch EDI Router umożliwiający integrację z SAP
  • Współpraca z Comarch ERP (m.in. XL, Optima)

Routowanie danych

  • Równoległy przesył dokumentów do innych partnerów (np. operatorów logistycznych)
  • Ukrywanie określonych danych (np. cen w zamówieniach)

Raportowanie (Comarch EDI Raportowanie)

  • Raportowanie danych wymienianych w dokumentach EDI
  • Przykładowo:
    • Porównanie liczby towarów zamówionych do dostarczonych/zafakturowanych
    • Porównanie liczby dokumentów otrzymanych do wysłanych (gdy do 1 zamówienia wystawiane jest 1 awizo i 1 faktura)
    • Porównanie kodów EAN z zamówień i faktur (eliminowanie pozycji niezamówionych)

Tracking (Comarch EDI Tracking)

  • Szybkie wyszukiwanie dokumentów
  • Podgląd bieżących statusów dokumentów
  • Informacja o błędach (np. mapowania)
  • Historia statusów

Support (Comarch EDI Service Desk)

  • Service Desk w wielu językach
  • Więcej informacji w Usługi Comarch EDI

Optymalizacja procesów

  • Automatyzacja przetwarzania danych
  • Szybkość i bezpieczeństwo przepływu informacji
  • Natychmiastowy dostęp do informacji o błędach
  • Poprawa współpracy z partnerami

Redukcja kosztów

  • Redukcja zaangażowanych osób do obsługi dokumentów
  • Brak kosztów wydruku, pakowania i wysyłki
  • Szybsze wyszukiwanie danych archiwalnych
  • Eliminiacja ryzyka zagubienia dokumentów

Poprawa jakości danych

  • Redukcja manualnego wpisywania danych
  • Walidacja – znaczna poprawa jakości danych
  • Redukcja czasu poświęcanego na wyjaśnianie niejasności
  • Szybka informacja o błędach

Zapytanie ofertowe

Masz pytania? Chcesz nawiązać współpracę, zamówić nasz produkt? Wyślij zapytanie. Nasz konsultant skontaktuje się z Tobą w ciągu 24h.

Formularz kontaktowy

Z Comarch EDI korzystają już: